Рекламации и гаранция
ПРЕГЛЕД НА СТОКАТА ПРИ ПОЛУЧАВАНЕТО Й:
- явни недостатъци или липса на придружаващи аксесоари, трябва незабавно да информира лицето, извършващо доставката.
- Ако при получаването на стоката се открият видими липси, счупвания, проблеми от транспорта или наранявания, купувачът трябва да се обърне към куриера. Куриерът е задължен да състави протокол за увреждане на пратката, а разходите за повредената стока се покриват от куриера. След съставянето на протокола, ние ще ви изпратим липсващите или счупени елементи без допълнителни разходи, а при нужда ще заменим уреда с нов. Без протокол от куриера, няма да можем да признаем вашата рекламация за възстановяване на щетите.
- Всички изпращани стоки са застраховани от транспортни наранявания (което се случва рядко), така че вашите права са напълно защитени, при условие че се спазват изискванията.
- Ако откриете счупвания след приемане на стоката от куриера, трябва да се свържете с него, за да можете да съставите констативен протокол за щетата.
- Рекламациите по закупени стоки чрез онлайн магазина се извършват в съответствие със Закона за защита на потребителите и съгласно сроковете и условията на търговската гаранция.
- За жалби и рекламации можете да се свържете с нас на следния адрес: E-mail: info@solarshop.bg Телефон: 0879/410010
РЕКЛАМАЦИИ И ОБЩИ ГАРАНЦИОННИ ИЗИСКВАНИЯ:
Продавачът има правото да не удовлетвори рекламация предявена от потребителя в следните случаи:
- Неcпазване на указанията за експлоaтация и съхранение посочени в съпровождащата документация;
- Повреди, настъпили при механични увреждания на корпуса или дисплея;
- Опит за отстраняване на дефекта от неупълномощени от фирмата лица;;
- Повреди, настъпили вследствие на природни бедствия (гръмотевици, наводнения, земетресения, пожари и др.), от токови удари, от попадането на течности и инсекти в изделието, влажна среда и др.
- Използване на устройствата съвместно с други неизправни или несъвместими модули и устройства.
- При неправилен монтаж извършен от купувача в несъответствие с приложените схеми.
- Стоките са предназначени само за домашна употреба, забранява се използването им за професионална употреба, ако изрично не е посочено в страницата на продукта друго.
- Неподлежащи на безплатно гаранционно обслужване са: скърцане, разхлабени връзки вследствие на експлоатацията, козметични части и части отделящи се от основното тяло на уреда, външни захранвания, пластмасови декорации. Също консумативи, ако нямат явен фабричен дефект: батерии, гумени уплътнения, винили, отскачащи повърхности, предпазни мрежи, ремъци, лагери, въжета, макари, бягащи ленти, ластици и втулки.
- Употребяваните стоки изложени в сайта ни нямат гаранция, освен ако в продуктовата страница не е посочено друго.
- В сила са разпоредбите цитирани от ЗЗП.
- Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП.
- Пратки към нас с наложен платеж не се приемат!
- След заведена рекламация, кагато получим уреда при нас, окомплектован и в добър търговски вид, заедно с изискваните документи, той ще бъде проверен и ще се направи констатация за състоянието му.
- В случай, че повредата е с производствена причина и не може да се отстрани чрез ремонт, можем да направим замяна за ново устройство.
- Ако повредата е получена от неправилна употреба на уреда, или има друга причина, отдел „Рекламации" ще я установят и ще се свържат с Вас чрез email и телефонно обаждане за последващи стъпки.
- Законоустановеният срок за разрешаване на регистрирани рекламации е 30 календарни дни, от датата на получаване на рекламираната стока при нас.
- Ако при регистрирана рекламация, не получим от Вас стоката до 14 календарни дни, окомплектована и с всички придружаващи документи, ще считаме, че се отказвате и с Ваше знание я прекратяваме служебно.
За да може да удовлетворим Ваша рекламация и да ремонтираме стоката, трябва да се запознаете добре с условията горе и да ни изпратите на имейл info@sportensklad.bg: Номер на поръчката Ви; копие на гаранционна карта; Вашите имена и телефон. Както и да опишете подробно какъв е проблема. Бихте могли да приложите снимики или видео.
Ако сте бил регистриран в сайта при поръчката, има възможност от https://solarshop.bg/login да подадете рекламацията.